En ekte kjøkkenplaprerblogg

lørdag 3. juli 2010

Mjaud rydder


Som den smarte og økonomiske kvinne Mjaud er, prøver hun stadig ut nye ting. Mange vil si at hun er et oppkomme av ideer. Se bare her!





        
 Ups! Der gjorde jeg det igjen!Trykket på enter før jeg hadde skrevet noe.
Saken er altså den at jeg driver og rydder. Kaster, ommøblerer, vasker osv, og jeg har så mange unyttige ting som sikkert andre har bruk for. Av tidligere bloggere har jeg skjønt at det ikke er så  lurt å gi bort ting gratis. Det kan føre til at tingene blir stående i månedsvis i gangen eller på trappa før de blir hentet.
Men huset mitt er fylt til under haka mi med helt brukbare klær, bøker, gamle stereoanlegg, plater, barneleker, sengetøy, tv-spill med mer. For ikke å snakke om alt kjøkkenutstyret som jeg har minst to av. Det var ei her om dagen som skrev at hun hadde 8 ostehøvler. Den rekorden slår jeg ikke, men jeg har utrulig mye som bare ligger og er i veien.
Brudebildet av meg og min x tatt for 25 år siden, må det da være noen som kunne være interessert i? Billig skal de få det, ja nesten helt gratis. Bare ramma er vel verdt 1000 kr, så her er det muligheter for å gjøre det helt store varpet.
Et gammelt brudebilde kan vel brukes til mye eller hva tror dere?
·         Heng det opp på veggen slik som det er (vi var ganske søte som nygifte)
·         Bruk ramma på nytt i ditt eget brudebilde (Det er dyrt å gifte seg)
·         Sag opp og bruk som opptenningsved
·         Male et nytt maleri på baksiden
·         Monter et speil inni ramma og se på deg selv
Jeg gidder ikke å komme med flere forslag for det er SÅ mange ting et gammelt brudebilde kan brukes til, at jeg blir sliten av å skrive. På kjøpet får du pyntekrukker, kaffekrus, tresleiver, en defekt hjulvisp og 3 LP-plater av Hoola Bandoola Band!
Siden bildet har stor affeksjonsverdi for meg med både gode og dårlige minner, må jeg starte utropsprisen på 500 kr.
Gi bud da vel!
Hrmf: Har jeg lest et sted at det ikke er lov til å selge noe her på bloggen? Tar sjansen allikevel for DIN skyld, for dette bildet må du bare ha.



Ingen kommentarer:

Tilpasset søk